Project Life

I tisdags träffades ett gäng tjejer som med ledning av Emma P hade tänkte sätta igång med Project Life. Lite förvirring till att börja med sedan kunde vi som vanligt konstatera att inköp behöver göras - som vanligt ;-) och att vi hade på tok för lite foton. Nu är det bara till att börja dokumentera vardagens alla små händelser och framkalla. Det verkar gå fort att få ihop en sida om man bara är lite strukturerad - eller väldigt strukturerad som Emma :-)
 
Bjuder på några bilder i sorgligt dålig kvalité så om nu någon av mina kamrater har bättre kort tar jag tacksamt emot annars får jag lova bättring till nästa träff som är 16 oktober.
 
Den här sidan har EmmaP gjort:
 
... och här har Eva fest ;-)
 
Ska försöka få till fler och bättre bilder nästa träff. Ha det gott!
// Veronica

KOMMENTARER:

Postat av: EmmaP

Ja, fast det är jag som gjort den översta sidan ;)

2013-10-03 @ 18:27:29
http://www.emmap.se
Postat av: Veronica

Anade nästan att jag skulle blanda ihop det men nu har jag ändrat till det rätta :-) Jättefint uppslag i allafall :-)

2013-10-04 @ 08:20:22

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback