Inspiration

Riktigt tråkig ser väderkartan ut nu, här vid kusten lovar de regn men i inlandet och längre norrut har de nog tur och får snö. Nu börjar det mest bara se grått och trist ut så nu välkomnar jag den ljusa snön. Planerar hämta mig lite granris och smågranar att dekorera med ute på bron och kring fönstren. Tråkigt bara att det vid det här laget är mörkt när man kommer hem från jobbet så för att inte snava över någon stubbe måste jag ha pannlampa. Inte för att jag har tänkt hä mig ut i skogen för där vet man ju aldrig vad som finns i mörket. Nä, nä jag väntar lugnt till helgen när jag i fullt dagsljus kan botanisera. Tänkte idag inspirera med en vintrig lo gjord av Birgitta:
// Veronica

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback