A sign of genius



Så här ser min egen pysselhörna ut:

Jag ser det som ett gott tecken:)

Då vi ännu bor i en liten lägenhet var vi tvungen att hitta på en bra platslösning när jag gav mig in i scrap-världen.
På Blocket hittade jag denna fantastiska chiffonjé och döm om min förvåning när den fick godkänt av min bättre hälft och sedan stor i mitt vardagsrum.
De små lådorna är perfekt för verktyg, pennor, stämplar/färger och allehanda andra pryttlar. De större lådorna gömmer papper, dies och annat pysselmaterial (lite smycken, lite stick och virk).
Jag har just nu precis lagom med plats åt mitt skapande och tycker att de är så mysigt och inspirerande att skapa framför denna skönhet.
Hur ser det ut där du sitter och skapar? Har fullt ett helt rum till förfogande eller får du som jag hitta de där smarta lösningarna för att få plats med allt?

/ Susanna, fru_gt

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback