Inspirationsalster

Vi har fått in fler alster till vår inspirationstävling, detta är ett minialbum som Anna W har skapat.
Vi noterar 1 lott till Anna W.

Så här skriver Anna W :

Gjorde detta lilla minialbumsaktiga till en kompis som fått barn. Inspirationen kommer från julnumret av Inzpira. Det är 12 kuvert som är ihoplimmade och så har jag satt på ett "fodral" med lock. I varje kuvert har jag sen satt en bit cardstock med en siffra på. En för varje månad i lille Elvins första år. Tanken är att min kompis ska kunna skriva några ord för varje månad, ta fotavtryck och handavtryck, spara en liten hårlock etc







Tusen tack Anna W för att du delar med dig av ditt underbart vackra alster!

Hoppas Ni andra medlemmar blir inspirerade av både de fina alster vi visar och att vara med och skickar in något Ni skapat. Ni mailar in alster till [email protected] . Vi kommer att köra 1a utlottningen bland inkomna alster nu på fredag 18/5.
Vi kör tävlingen till och med 31/5, så sker 2a och sista utlottningen.

Önskar Er en trevlig dag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


KOMMENTARER:

Postat av: Maria

Jättefint och användbart!

2012-05-17 @ 20:16:44

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback