Tävlingsbidrag till Januaris månadstävling

Så har bidragen börjat ramla in i vår mail *ler*, det är förstås jättekul! Jag hoppas att jag kommer att få äran att visa ytterligare bidrag under denna sista vecka ...

Så till bidragen...

Bidrag nr.1

Detta fina bidrag har Anna Wiklund skapat. Tack Anna!

Bidrag nr.2

Denna fina layouot kommer från vår medlem Emma , tack för ditt bidag!

Hoppas att dessa första bidrag inspirerar och gör Er sugna på att scrappa lite. Jag hoppas också att ni blir sugna på vara med i vår månadstävling! Skicka in Ert bidag till [email protected], senast tisdag 31/1.

Jag vill önska Er alla en trevlig dag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback