Julkort

Idag är det Ulla som står för julpysslet och jag måste verkligen säga att man blir inspirerad av hennes vackra och lite annorlunda julkort! Tänk om man ändå hade tålamod att få till något liknande...
 
Först ett runt kort, med vackra stämplar på både fram och baksidan
Och nästa kort i form av ett fönster!
Ett sånt måste jag göra! Men det kanske får bli nästa jul...
Ni ser väl barnen som tittar genom fönstret?! Och den lilla spetsgardinen är ju bara så söt!
Ett kort med "stadsmotiv"... Ser ni snön på staketet?
Vi tar två till av Ullas julkortsskörd när vi lika håller på...
 En sån här kortvikning har jag länge tänkt göra, men inte ännu vågat mig på...
 
Jättefina kort! Tack för inspirationen Ulla!
 
//Birgitta
 
 
 
 

KOMMENTARER:

Postat av: Maria

Jättefina kort.
Jag är nyfiken på hur Ulla fått till den fina bakgrunden med månen, på kortet med staketet (?)

2012-12-12 @ 09:59:42
Postat av: fru_gt / Susanna

Vågra prova Birgitta! de är inte alls så svårt som de ser ut=)
Jättefina kort Ulla!

2012-12-12 @ 16:19:16
http://www.tegnevallgoldkuhl.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback