Första lottningen

Fredagkväll... bara en arbetsvecka kvar innan jul...
Så i helgen ska det bakas, kokas knäck, köpas julklappar... Och kanske, kanske pysslas litegrann...
 
Och ni kommer väl ihåg att idag tänkte jag dra den första vinnaren i julinspirations-tävlingen!
 
Men först lite julinspiration, och först ut är Velona med att visa oss lite av sitt julpyssel
 
Och så ett julkort som Emma gjort
Pepparkaksgubbar, änglar och möss... Ja tänk vad många olika sorters juldekorationer det finns, och alla är de lika fina! Själv är jag nog mer för att pyssla åt det "traditionella" hållet med tomtar och änglar som motiv, även om jag mer och mer börjar dras till det lite "modernare"...
 
 
Så var det dags!
 
Att dra första vinnaren i tävlingen!
 
Alla ni som har skickat in bidrag till julinspirations-tävlingen har fått en lott per inskickat bidrag.
Många lotter blir det...
 
Istället för att julpyssla och klippa ut tomtar och änglar har jag ikväll ägnat mig åt att klippa ut... just det, lotter!
Närmare bestämt 72 stycken lotter!
Jätteroligt att vi fick in så många bidrag i tävlingen!
 
Den första vinsten går till...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
...fru_gt
 
Stort grattis! Och tack för alla dina inskickade bidrag i tävlingen!
 
Nästa vinnare kommer jag att lotta ut om någon dag, så glöm inte att kika in här på bloggen både för att få inspiration och för att se vem nästa lyckliga vinnare är!
 
Trevlig helg!
 
//Birgitta
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

Postat av: Velona

Grattis fru_gt :-)

2012-12-17 @ 21:39:58

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback