Fjärde advent och sista vinnaren...

Godmorgon kära pysslare!
 
Hoppas ni njutit av en lång sovmorgon och en riktigt god söndagsfrukost till skenet av fjärde adventsljuset!
 
Idag är det dan före dan!
Det måste ju vara den bästa dagen på hela året! Så försök att njuta mitt i allt julstressande och fixande!
 
Vi har kommit fram till de sista bidragen i julinspirations-tävlingen och det är Anna74 som visar oss några av sina julkort
Visst blir man glad av Anna74:as härligt prickiga julkort i färgglada pasteller!
 
Det är också dags att dra den femte och sista vinnaren!
 
Och sista vinsten går till...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Annsia!
 
Stort grattis Annsia!
 
Tusen tack alla som skickat in bidrag till tävlingen!
Det har varit så roligt att se alla era fina alster!
 
Nu ska jag gå och griljera skinkan och rulla lite köttbullar... och sedan ska jag sätta mig med en rykande varm glögg och bara njuuuta!
 
Hoppas ni får en riktigt, riktigt god jul, med många scrapsaker i paketen!
 
//Birgitta
 
 
 

KOMMENTARER:

Postat av: Annsia

Så roligt att jag hade turen att bli en av vinnarna. Tack! :-)

2012-12-28 @ 11:47:58

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback