Bidragen till vår November tävling

Snön ligger vit på taken...
 
Nu ska vi kora vinnaren i vår tävling i November och jag vill ha hjälp av Er medlemmar. Jag vill att Ni röstar på Er favorit och PM:ar eller mailar mig, pysslarna@gmail . Senast fredag 7/12 vill jag ha Er röst.
 
Tävlingen var följande, att skapa ett alster som har med vinter att göra, som Ni förknippar med vinter. Jag vill att Ni skapar ett kort eller en layout. Det MÅSTE finnas 3 vita saker/dekorationer på Ert alster, annars är det fri fantasi som gäller.
 
Här kommer bidragen....taaadaaaa!
 
Bidrag nr.1:
 
Bidrag nr.2:
 
Bidrag nr.3
Tack kära för att Ni förgyllt oss med så fina alster!
 
Önskar Er en trevlig dag allihopa.
Eivor/Ejja

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback