Månadstävling Oktober

Hej kära Pysslare,

Som Ni kanske har mäkt blev den en paus i våra månadstävlingar under september, men nu kör vi igen. 
Jag lägger ut tävlingen för oktober redan idag, men det tror jag inte att Ni har ngt emot det.

Vår månadstävling i Oktober är att Ni skapar ett kort, något altrat eller en layout, och det enda måstet (för jag gillar ju att ge Er liten regel, om vi kan kalla det så) är att Ni måste ha med något i färgen orange. Hur mycket, eller hur lite avgör Ni själva och om det är i fotot, en knapp, papper eller något annat det är upp till Er.

Jag hoppas att Ni får lite inspiration och skapar ett alster som Ni, kära medlemmar i klubben Pysslarna, skickar in till [email protected] . Jag önskar Ert alster senast 31/10 (midnatt).

Tack för mig för idag och önskar Er alla en trevlig helg och en pysslig månad *ler*.

//Ejja 

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback