Bidrag till Februari tävlingen!

Gissar att Ni tycker det är tid att Ni får se alla de fina bidragen som kommit in till månadstävlingen i Februari.
Vi har fått in hela 8 finfina bidrag.

Vi gör som vi brukar, röstar i forumet på vår favorit och Ni pm:ar mig, Ejja. Jag önskar Er röst senast onsdag 9e Mars. Vinnaren presenteras dagen efter och får en liten vinst hemskickad till sig.

Här kommer bidagen...

Bidag nr.1

F - filthjärta
E - edge scraper
B - brads av metall (nyckel+nyckehål)
R - rosor, rosor och rosor!!!
U - tänkte jag att själva U:et skulle få stå för, annars tänkte jag utstansat (fjärilar)
A - altrat
R - rivet papper
I - ink (distress) har jag använt för att maska fram en fjäril, en Inverterad :)

Bidrag nr.2

F - fotomatta
E - eyelets
B - brads, band
R - rivna kanter
U - utstansat, uggla
A - akrylfärg på de utstansade hjärtanen, alfabet
R - rub ons på fotot
I - IdentiPen (använt den pennan när jag skrev på fotot ;-), inkpad när jag stämplade motivet i det högra hörnet

Bidrag nr.3

F-floss
E-eyelets (den syns inte på bilden, men det är genom den som flossen och pärlbandet är draget, på "taket" av adventskalendern)
B-blommor
R-rispat
U-utskuret
A-altrad adventskalender
R-rhinestone (på taket, vid blommorna)
I-inbyggd

Bidrag nr.4

Foto
Edge scraper
Blommor
Randigt
Utflykt (titel) (alt. Utklippt papper (kanten runt det stora mönstrade)).
Akvarellpenna (kant runt journalingrutan)
Rosa (bakgrundspappret)
Imaginations project-papper

Bidrag nr.5

F – fjäril
E - enfärgat
B – band
R – rosor
U – ultramarin
A – angel
R – rosa
I – inkido

Bidrag nr.6

F - Fjärilar
E - Embossingfolder (använt till pappret som fjärilarna är gjort av, "dots")
B - Blommor
R - Rhinestones (uppe i vänstra hörnet)
U - Uggla
A - Altrad chipboard (rutiga grejerna i nedre vänstra hörnet)
R - Rosor
I - Inkade kanter, Inkadinkado-stämpel, Inlindad pärltråd

Bidrag nr.7

F = Fjäril
E = Edge scraper, Elgitarr
B = Band, Blad
R = Ros, Retroblom stans (använd till svarta blomman)
U = Uggla, Upper Case (Grattis texten skrev jag ut i stora bokstäver)
A = Akrylfärg, målat den aluminumliknande "pappret" med svart färg och stansat 3 lager av retroblomman till en blomma
R = Rinestones
I = Inkido papper

Bidag nr.8

F= Frans (bollfransarna)
E= Edge distresser
B= Brunt
R=Rosett
U=Urklipp (klockan är utklippt från ett papper)
A=Antique linnen (crackelpaint på chiboard bokstäverna
R=Rött
I=Is på bilderna

Visst är det fina alla bidragen?! Ser fram emot Era röster.

Önskar Er alla en trevlig helg!

Hej från mig,
Ejja


KOMMENTARER:

Postat av: Maria

Vad kul att det kom in så många bidrag! Bra jobbat alla!

2011-03-04 @ 18:46:08
Postat av: Erika

oj, vad många fina bidrag!! Inspirationen har verkligen flödat. Kul med många deltagare.

2011-03-15 @ 08:04:04

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback