Sommarens tävling

Några dagar in i juni tycker jag det är dags att presentera en ny månadstävling. Den kommer att sträcka sig över två månader, så Ni kära medlemar i Klubben Pysslarna får fram till 31 juli på Er att scrappa ett alster (LO, kort, altrat).

Tävlingen är att återigen inspireras av en skiss och tolka den på Ert egna lilla vis.

Skissen har vi här:

Jag väljer att lämna plats för Er egen placering av ev. önskad dekoration och annat. Helt enkelt, en enkel skiss att vrida vända och tolka helt fritt.
Jag hoppas att Ni finner inspiration och lust att scrappa till vår sommar tävling.

Jag önskar Er en hälig sommar, med en i alla fall liten stund då och då med pyssel. Sedan ser jag självklart fram emot Era bidrag, som Ni (medlemmar) mailar in till [email protected] .  Vi önskar Era bidrag senast 31/7.
Bidragen kommer att läggas upp allt efter som de dyker upp i vår mail.

Trevlig sommar önskar jag Er alla!

Kram från mig,
Ejja


KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback