Inspiration till varandra

Vill idag visa att det går bra att kombinera olika hobbies. Vi har ju medlemmar som både scrappar och gör smycken, så denna gång tänkte jag att inspirationen skulle vara att använda pärlor på scrappade alster.

Jag har personligen inte provat på smycketillverkning, måste begränsa mig till papper. Detta gjorde att jag faktiskt fick gå till min älste sons förråd med pärlor och låna från honom. Det blev alltså plastpärlor som fått pryda mitt alster.





en rad med pärlor som jag "sytt" fast


en cirkel är en enkel dekoration/detalj

Detta var allt från inspirationsdagen tisdag och jag hoppas att Ni fått lite idéer om hur man kan använda saker som finns i hemmet och runt om oss.

Önskar Er alla en trevlig dag!

/Eivor


KOMMENTARER:

Postat av: Päivi

Väldigt snyggt!!! Härlig inspirations LO!!!Själv håller jag på med smycken men kombinerar sällan papper och pärlor :o) Borde göra det ser jag :o)

2010-04-06 @ 20:04:54
http://paivja.blogspot.com
Postat av: Velona

Tänk ändå att det går att göra så fina grejer av plastpärlor! Det trodde jag aldrig, jättefint Eivor!

2010-04-06 @ 21:49:10
Postat av: Anna

Vad fint det vart med plasrt pärlor, ska definitivt lifta dig.

2010-04-10 @ 22:01:34

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback