Alla majbrasor.....

..... har nog slocknat vid det här laget och jag börjar på allvar känna att våren är här. Krattat och rensat i rabatterna och minsann sticker det inte fram en massa blad och knölar. Nu väntar jag bara på de första blommorna. Så här års ångrar jag alltid att jag inte grävde ner några vårlökar i höstas.

Förra månadens utmaning visade sig vara för svår eller helt enkelt inte nog inspirerande - inga tävlingsbidrag har jag att presentera.
Inte hänga läpp för det utan nya tag denna månad!
Inspireras av bilden och våren. Månadsutmaningen är öppen för alla medlemmar och vi vill ha in ert bidrag senast 31 maj. Lycka till!

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback