Scrapkit

Idag när jag kom hem från jobbet hade scrapkitet äntligen kommit! Är nybliven prenumerant och var så fruktansvärt nyfiken på hur kitet ser ut. Fina färger och roliga dekorationer om än jag inte riktigt förstår det här med konfettin som var med. Konstaterar att det är trendigt med kork och lite besviken över att det inte var med några pilar.. Iofs kan jag sy mig en pil, trodde att det här med att handsy på alstren var på väg bort men tydligen hänger det kvar ett tag till. Känner mig iallafall nöjd med det jag fick och peppad att börja skapa efter en lång svacka men är alldeles för trött för att börja ikväll. Här får ni ett litet smakprov;
/ Veronica

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback