Januaris månadtävling

Månadsutmaningen i januari kommer att erbjuda valmöjlighet för Er Pysslare. Jag vill att Ni ska inspireras och inte känna Er så "låsta" utan bara köra på, bara scrappa!!

För att vara med i tävlingen vill jag att Ni utifrån den skiss och färgkombination jag visar nedan, skapar en layout, ett kort eller altrar något.
Ni får själva välja om Ni vill skapa efter bara skissen, bara färgkombinationen eller både och. Jag har dock ett måste (klart det måste finnas det *ler* ) och det är att det måste finnas med minst 3 saker från de olika inspirationsförslagen.
*Skapar Ni får skissen vill jag att det finns med 3 detaljer från den.
*Skapar Ni med färgkombinationen som inspiration så vill jag att 3 färger ska finnas med.
*Har Ni både skissen och färgkombinationen tillsammans som inspiration så har Ni t.ex. 3 detaljer och/eller 3 färger med , eller 1 färg och 2 detaljer, Ni väljer själva hur Ni vill kobinera minst 3 saker.

Ni får ju självklart följa både färgkombinationen och/eller skissen rakt av också.

Jag hoppas att något av alternativen ovan faller Er i smaken så Ni får lusta att scrapppa och vara med.

Skissen... 


Färgkombinationen...

*skiss och färger kommer från Moma*

Jag önskar Ert bidrag senast 31a januari och Ni mailar in det till [email protected]. Omröstningen kommer att hållas på forumet och vinnaren får ett litet paket hem i brevlådan *ler*.

Funderar Ni över något, så bara maila [email protected] eller pm:a mig, Ejja.
Scrappa lugnt!

Hej från mig,
Eivor


KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback