FEBRUARI Månadstävling

Ny månad och ny tävling för Er Pysslare!

Denna månad får Ni skapa ganska fritt, med betoning på ganska *ler*. Jag vill att Ni skapar en layout, ett kort eller altrar något där ordet FEBRUARI ska få styra Er lite.

Det jag menar är att ni får använda vad ni vill när det gäller material, tekniker och verktyg, MEN det som finns med måste kunna kopplas till bokstäverna i ordet... T.ex. F=filt, E=edge chaper osv.
Ni får självklart använda mer material, andra verktyg och tekniker som inte kan kopplas till ordet, men alla bokstäver från FEBRUARI måste finnas med/ha en förklaring.

Jag hoppas Ni förstår hur jag menar, har Ni funderingar så är det bara att maila till [email protected] och ställa Er fråga.

Jag önskar Ert bidrag senast 28 februari och Ni mailar in det till [email protected], och jag vill att Ni skriver en förklaring, vad Ni använt/hur Ni gjort (F=x E=?B=.... osv).

Scrappa lugnt och på Ert speciella och personliga sätt!

Hej från mig,
Ejja

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback