Vinnare i Mars månadstävling

Så har jag nöjet att presentera våra vinnare, japp ni läste rätt... det är två vinnare denna månad!

Några har kommenterat sina röster och jag tycker det är kul. Många har haft "svårt att välja", att finna en favorit, men har efter "efter en del vånda" kommit fram till ett beslut.
Tack alla som har röstat!

Ska jag sluta surra nu och presentera vinnarna...??!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Bidrag nr.4  = Annsia


och bidrag nr. 5 = Ali


Stort GRATTIS till Er båda!
Maila in Er adress till [email protected] så kommer en liten vinst till Er.

Tack för idag.

Hej från mig,
Ejja


KOMMENTARER:

Postat av: Päivi

Otroligt fina bidrag tjejer! Och grattis till er båda!!!!!!

2011-04-11 @ 13:57:39
http://paivja.blogspot.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback