Utmaning

Här kommer en utmaning till er. Vi har beslutat oss för att verkligen tacka våra sponsorer till mässan vilka var:

Myggans café i Kalix
mians scrap och design
Scrapoholic
Nettans scrapbooking4u
Pearlized
Lajm
Skräppikulma
Scraphuset
Pyssellyckan
Kortkarin
Lilla handarbetesboden
Weralena
Clas Ohlsson
My cards & Home
Floweret

Apidae/Sykompaniet
Scrap-Ataljen
Scrapstore

Scraphörnan
Slöjddetaljer
Stämpelfabriken
Pagoni
Scrapbook.etc
ahaScrapbooking

Panduro Hobby
Limmo-design
Änglafröjd


Hela 26 st.
Utmaningen till er blir därför att skapa tackkort till våra sponsorer. Du får under denna utmaning bidra med så många bidrag du vill. Desto fler bidrag du gör desto större chans har du att vinna. Vinnare i denna månadsutmaning kommer att utses med lottning. Det kommer att bli flera vinnare.

Du ska alltså skapa ett tack kort, ta en bild på det och skicka till [email protected]. Sedan ska du även skicka kortet du gjort till mig (Annelie) Eller lämna det till mig om vi ses. (eller i min brevlåda) Du har fått min adress via mailen. Saknar du den får du höra av dig.


Jag kommer sedan att skicka ut dessa tackkort till företagen.

Utmaningen sträcker sig till och med söndag den 17 maj.

Hör av dig om du har några frågor

Lycka till och låt skaparlusten flöda! Jag ser fram emot massor av vackra skapelser.


Hälsningar

Annelie


KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback