Jul-inspirationstävling

Har ni tänkt på en sak- julen närmar sig med stormsteg!
För mig måste jag erkänna att det är blandade känslor... jag slits mellan glädje över att julen snart står inför dörren, samtidigt som jag skulle vilja kunna stoppa tiden för att hinna njuta av den, och- framför allt- PYSSLA I MASSOR!!! För just nu är ju den mest inspirerande tiden att pyssla och myyysa maximalt!
 
Håller ni med mig? I så fall tycker jag att ni ska ta chansen att kick-starta julpysslandet och vara med i våran jul-inspirationstävling som nu drar igång! 
Tävlingen är öppen för alla medlemmar i klubben Pysslarna och för att vara med i denna tävling ska ni skicka in julinspirerade bidrag av alla de slag, det kan vara julkort, altrat, layouter, julstrutar...
Och om ni inte hinner skapa något nytt i julstressen så var lugn...! Även erat "gamla" julpyssel är välkommet!
Och det bästa av allt är att ni får skicka in så många bidrag ni vill, och för varje inskickat bidrag kommer ni att få en lott i tävlingen, där 5 vinnare kommer att lottas fram!

Era bidrag kommer sedan att pryda våran blogg allt eftersom de kommer in nu tiden före jul och ge inspiration till oss andra julpysslare...
Era bidrag mejlar ni till [email protected] senast den 30:e november, varpå 5 stycken vinster lottas ut bland alla inskickade bidrag.
Så ta nu chansen att skicka in erat julinspirerade pyssel, både gammalt som nytt och hur många alster ni vill, så vi får lite "julfint" i bloggen! 
 
 
/Birgitta

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback