Månadstävling - Augusti

Ladda batterierna och ideerna och haka på vår nästa månadstävling.

Jag vill denna månads att vi ska inspireras av det som är väldigt mycket i fokus dessa dagar... OS !!
Jag vill att Ni denna månad, Augusti, skapar ett alster med RINGAR/CIRKLAR.
De får vara hur många eller hur få i antal, färg/färger väljer Ni också själva. Scrappa fritt *ler*

Ni får skicka in ett kort, en layout eller något altrat.

Ni skickar in Ert alster till vår mail [email protected]. Vi vill ha Ert bidrag senast 31/8.

Scrappa lungt!

/Eivor


KOMMENTARER:

Postat av: Susanna

Åh nej, jag glömde ju maila in de jag gjort! varit bröllop i helgen så har haft mycket annat i huvudet=)

2012-09-03 @ 14:26:29
http://www.tegnevallgoldkuhl.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback