Vinnarna i Januaris månadstävling

Så har jag nöjet att presentera våra vinnare i Januaris månadstävling! Ja, det blev två stycken, en som vi pysslare har röstat fram och en som var favorit hos Moma. Jag ville att Monica som ritat och inspirerat med sin skiss skulle få se bidragen och meddela sin favorit. 

Först ut är vinnaren som vi röstat fram, och det är:
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
VELONA !!! Med sitt bidrag "killen i trappen"


Så har vi kommit till extra vinnaren, som Moma hade som favorit. Vi har också fått en motivering som löd så här:
Bidrag fyra har klarat av att inspireras av både skiss och färgskala tycker jag och ändå gjort sin egen tolkning gemom att vända på layouten, och komplettera färgakalan efter eget huvud. När jag skapade skissen hade jag en ganska stilren layout i tankarna och det är verkligen bidrag fyra. Kram Moma

Bidrag fyra kommer från ERIKA !!!


Jag säger GRATTIS!! till Er båda och pm:a Er adress till mig så kommer ett litet paket till Er.

Kram från mig,

Ejja


KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback