Inspirationsalster

Hej,
 
Tänkte att jag ska visa några underbara alster som kommit in som inspiration från Er medlemmar. MixedMedia är ju väldigt populärt ,så vi kör lite sådana alster.
 
Se, njut och inspireras *ler*
 
Först kommer ett ett alster från Linda C-Skoog, som skriver...
"Min första canvastavla i mixed media. Texten är vellum stickers."
 
Sedan kommer ett alster från Anneli Ö/Ali, som skriver...
" En tavala, mitt tottalt 3:e försök med mixed media. Det kanske kan få någon fler att våga prova på detta om man visar att inte alla gör så übersnygga alster sm visas här tidigare... Kul är det i alla fall att få kladda lite."
 
Tack för Era fina bidrag Anna H och Ali!
 
Trevlig dag!
 
Hej från mig,
Eivor/Ejja
 
 
 
 

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback