Inspiration alster

Ni medlemmar har verkligen bidagit med många fina alster. Jag har nöjet att fortsätta visa några som ligger och bara väntar på att få inspirera Er.
 
Först ut har vi Anneli/Ali, som skriver:
"Pimpat" en servettlåda, sån man köper servetter i på t. ex ICA.
 
Sedan har vi Anna H som skriver:
Här har jag altrat en receptbok från biltema...har länge tänkt att jag ska göra en bok där jag skriver ner saker om min trädgård, växthuset mm. så jag kommer ihåg till nästa år. För jag har lärt mig att det jag inte har skrivit upp det kommer jag inte ihåg, även om jag tror det ...
 
 
Verkligen fina tips och bra inspiration! Tusen tack !
 
Önskar Er alla en trevlig dag!
 
Hej från mig,
Eivor/Ejja

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback