Utdelning av lotter...och vinnaren!

Jag tackar för alla underbara inskickade inspirations alster och det är dags för första utlottningen. Vi har fått in alster från 4 medlemmar fram till igår fredag och det är ju såååå roligt.
Vi har inte hunnit visa alla innan denna lottning , men alsterna kommer att visas löpande framöver och allt eftersom de kommer in till oss. ¨

Följande har skickat in och är med i denna lottning:
Annelie E - 2 alster = 2 lotter
Anna W - 1 alster = 1 lott
Anna H - 3 alster = 3 lotter
Linda C-Skoog - 1 alster = 1 lott

Så kommer jag till det roligaste ....VINNAREN...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Anna W!!

GRATTIS Anna!
En liten vinst kommer till dig inom kort.

Nästa lottning av inskickade inspirationsalster är den 31/5 *blink*
Trevlig kväll!!


Kram från mig,
Eivor/Ejja


KOMMENTARER:

Postat av: Anna W

OMG! Detta gjorde min dag! Tusen tack!! Shit va glad jag är! <3<3<3

2012-05-22 @ 22:04:34
http://mammaanna.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback