Inspirationsalster

Underbara idéer har Ni, otroligt pyssliga, duktiga och fulla av inspiration är Ni alla Pysslare! Tack för att Ni delar med Er.
Jag har mina aningar att många med mig tänker... "wow, vilken bra tänkt, vilket fint alster, det måste jag prova." Jag har många alster jag har inspirerats av och ska prova att göra. Det som är så roligt är att de alsterna/idéerna har kommit från Er kära medlemmar! TACK för inspirationen Ni ger!

Nu till ett inskickat inspirationsalster. Det är en underbart fin tavla som Linda C-Skoog har skickat in till oss. Vi har noterat 1 st lott på dig.

Linda skriver:
På pysselträffen i Rutvik gjorde jag denna tavla av en tjock kartongbit som grund. Den är målad på kanterna och dekorerad med papper, stämplar och distress.



Önskar Er alla en trevlig dag!

/Ejja

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback