Inspirations alster

Jag har nöjet att börja presentera ett alster som inkommit till vår Inspiraitons tävling. Det är Annelie/Blommig som delar med sig av ett väldigt fint alster. Vi noterar 1 lott på Annelie.

Så här skriver Annelie/Blommig:
Hej på er!
Här kommer ett flärpalbum som jag gjorde i dopgåva.
Lätt och snabbt att göra stommen var det och roligt att dekorera.













Ett otroligt vackert album, blir nyfiken på om det finns en beskriving kanske *ler*. Tycker det var väldigt fint!
Tusen tack för att du delar med dig av ditt alster!! 

Önskar Er en trevlig dag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja

KOMMENTARER:

Postat av: Ali

Det är verkligen superfint!!

2012-05-08 @ 10:43:11
http://alila.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättefint! Beskrivning mottages tacksamt. Försöker sitta och klura på hur det hela är gjort, men vet ej om jag fattar.... :-/

2012-05-11 @ 19:35:13

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback