Sommartävling

Hej kära Pysslare!!

Som Ni säkert märkt så tog vi ett litet upphåll med våra månadstävlingar under juni. Det blev en kort paus för nu är det dags för tävling igen. Hoppas Ni har lust och tid att ibland pysslar, trots kanske semester och soliga dagar.


Så till tävlingen...
Denna månad tycker jag förstås att vi ska inspireras av vår årstid, sommaren !
Jag vill att Ni skapar ett sommrigt kort och jag vill också att Ni har med något av följande ord på kortet: glädje, känsla eller lycka.

Det hör inte till vanligheten, men denna gång har jag nöjet att presentera vinsten redan nu!
Det är Pion Design som sponsrar och vinsten består av Pion Design papper I väntan på tomten 6x6 *ler*.


Ni mailar in Ert bidrag till [email protected] och jag önskar Ert bidrag senast 31/7.
Vi kommer att rösta fram en vinnare , och det gör vi i forumet.

Önskar Er härliga dagar !!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback