Inspiration

Hejsan!
Tänkte dela med mig av ett album jag gjort för att förvara alla dies som jag förvarade lite här och där och alltid fick leta efter när jag skulle använda dem. Fick idén på en scrapträff i Öjebyn i fjol.

Pärm i kartong, stansade ut med Nellie Snellie en botten till texten. Chipboard bokstäver som jag vann på en träff i Grytnäs herrgård sponsrad av Lajm ;-) Har färgat in alltihopa med distresser.

Pärm i kartong, stansade ut med Nellie Snellie en botten till texten. Chipboard bokstäver som jag vann på en träff i Grytnäs herrgård sponsrad av Lajm ;-) Har färgat in alltihopa med distresser.

Har inte dekorerat någonting inuti, ska skriva namn på diesen men annars känns det som att pappret är mönstrat som det är.
Har inte dekorerat någonting inuti, ska skriva namn/nummer på diesen men annars känns det som att pappret dekorerar nog mycket. 

Har satt fast magnet mellan cardstock och mönstrat papper så att diesen hålls på plats. Klubbens Bia för att binda ihop. Fick tips om att man kan köpa Övningskörningsskyltar till en billig peng på Dollarstore, den kan man använda istället för att köpa dyr magnetmatta/tejp.
Sedan har jag funderat hur praktisk den är när man ska släpa runt den till olika träffar, tänk om det lossnar någon del?? Kanske man hade kunnat använda sig av samma princip men att man sätter ner varje blad i en fotoficka?
Är det någon som har en fiffig förvaring av tex. NellieSnellie, Nestabilities dies får ni gärna maila in en beskrivning och foto till [email protected] så kan vi lägga in det i bloggen som inspiration till andra...... 

Det var allt för den här gången, ha det gott! /Velona 

KOMMENTARER:

Postat av: kaka

Vilken fin ide! :)

Sen som trafiklärare borde jag ha tänkt på övningsskylten juh!

Men nej... Googlar å googlar efter prisvärda ideer. Haha tack för iden!!

2012-05-02 @ 10:35:40

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback