Godis strut

I år passerade påsken ganska fort, eller lika fort som vanligt tycker jag. Jag hann nästan med *ler* .
Till denna påsk hade jag i alla fall skapat en liten godis strut som jag tänkte dela med mig av till Er.
Nu står det ju Glad Påsk på denna, men jag gissar att Ni har andra idéer där ute.
Så här såg min strut ut...


Det är jätte enkelt att göra denna, och Ni kan ju fylla den med allt möjligt som kan passar mottagaren. 

¨
"Locket" har jag fäst med en knapp och lite band.
Måttet på pappret är 30x22 cm. Det är bara att klippa till, snurra runt handen och limma kanten.

Trevlig dag önskar jag Er!

Hej från mig,
Eivor/Ejja

KOMMENTARER:

Postat av: Maria

Jättefin! :-)

2012-04-27 @ 18:54:56

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback