Smyckeskrin

Äldsta dottern ville ha ett smyckeskrin för sina (små) örhängen. Jag använde mig av adventskalendermodellen som jag gjorde i februari 2011.

Äldsta dottern önskade sig ett smyckeskrin för sina (små) örhängen. Jag har tidigare gjort en adventskalender med 24 numrerade lådor och den modellen använde jag mig av denna gång också, dock utan julpapper och siffror. Jag hade inte lust och ork att sitta och vika 24 lådor utan använde mig av tändsticksaskar.
Som vanligt när det är något som fotas av mig så är bildkvaliten något som skulle kunna vara bättre, men, men... Håll till godo! :-)

/Maria

KOMMENTARER:

Postat av: Birgitta

Vad fin! Och fiffigt, en sån skulle jag också behöva till mina smycken!

2011-10-31 @ 15:10:22

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback