Bidrag till April månadstävling

Idag presenterar jag de två sista bidragen som kommit in till månadstävlingen. Tack för alla fina bidrag och det är roligt att se Era "smutsiga" tokningar.


Här kommer bidrag nr.3

-Har "inspirerats" av smutsig både vid val av foto, i titel och val av papper.


Här har vi bidrag nr.4

Det smutsiga i mitt bidrag är nog ganska uppenbart, det är det chokladiga lilla ansiktet som fick tvättas ordentligt efter smet-kalaset...

Jag säger återigen TACK! till Er alla som skickat in finfina bidrag. Omröstningen kommer att ske i forumet och läggs upp under morgondagen.

Inom kort  presenteras nästa månadstävling, så jag hoppas att Ni snart kikar in här igen.

Tack för mig för denna gång!

/Ejja 

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback