Vinnaren i Februaris månadstävling

Så har jag räknat Era röster, tack för alla som var med, och vinnaren är...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Bidag nr. 7 som vår kära Päivi skapat !!!



STORT GRATTIS till dig!!!
Pm:a mig din adress så postar jag ett litet paket till dig.

Sedan har jag en lite överasknings utlottning bland Er som varit duktiga och röstat. Lotten är dragen av min son Philip och det namns som stod på lappen var... Ali !! 
Grattis också till dig! 

Det var allt från mig för denna gång.
Önskar Er alla en trevlig helg!

Hej från mig,
Ejja  

KOMMENTARER:

Postat av: Velona

Grattis Päivi och Ali!! Superfint kort och en cool stämpel :-)

2011-03-12 @ 18:50:18
Postat av: Päivi

Oj oj oj!!! Tack! Vilken överraskning! Tack snälla ni! Och Grattis till Ali från mig också :o)

2011-03-13 @ 08:38:21
http://paivja.blogspot.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback