Inspirationsskiss

Så har jag nöjet att presentera en skiss-ritar-talang som finns i klubben. Vår kära medlem Päivi har bidragit med en skiss och jag citerar henne: 
 
Denna skiss är rätt lik en jag gjort tidigare... men ändå lite annorlunda... Främst ändå en kortskiss.... kanske...
 
Nu vet jag inte om du hinner lägga upp denna i början på veckan men om du hinner så kanske det kunde vara en inspirations skiss till månadsutmaningen att göra ett påskkort? Annars bara en inspirationsskiss någon gång :o) Jag har inte lagt ut några dekorationer alls på skissen, lämnar öppet på den biten...
 
Ha det bäst!
Päivi


Vi tackar Päivi för hennes fina skiss och puffar för månadstävlingen igen. Som Päivi skriver, kanske kan detta inspirerar till ett påskkort i månadstävlingen.

Tack igen Päivi för att du delar med dig av din skiss.

Önskar Er alla en bra dag!

/Ejja

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback