Pysselträff i Råneå

Hej på Er alla fina pysseltokar!
 
Helgen den 24 och 25 september är det dags för pysselträff i Råneå. Jag har preliminärbokat två olika lokaler beroende på hur många vi blir och hur många som ska sova över. Att sova över kostar 100:-/person och det finns 8 sängar att tillgå (sen finns det lite golvyta som kan nyttjas för madrasser om det är fler än 8 som vill sova över). Ta med egna sängkläder. Om det är någon som vill ta med husbil/husvagn så finns det plats för det på båda ställena.
Vi kommer att ha utmaningar och kanske en butik på plats. I och med att det än så länge är oklart vilken lokal det blir så är inte alla tider och hela upplägget spikat.
Så här ser det ut i dagsläget:
Lördagen startar vi kl. 9:00 och håller på så länge vi känner lust och inspiration.
Söndag startar vi "officiellt" kl. 10.00 (de som sover över kanske startar tidigare?). Vi avslutar kl. 16:00.
 
Det är planerat en gemensam middag (tacos) på lördagen till priset av 100:-/person.
Klubben bjuder på kaffe/te/mjölk/socker under träffen.
De som vill får gärna baka något och ta med.
Det finns fullt utrustat kök.

Kostnad för träffen är 40 kr.

Anmälan till träffen sker till [email protected] eller med PM till mig på forumet senast den 4/9. Anmälan är bindande.
Ni som redan anmält er antingen via mailen eller forumet behöver inte anmäla er på nytt, jag har noterat er anmälan.
 
Jag återkommer med adress och övrig info så snart jag vet mer kring detta.
 
/Maria Rörling

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback