Minialbum

Hej alla glada Pysslare!

Vilket väder vi har haft den här sommaren, man har verkligen varit ute från tidiga morgonen till sena kvällen.
Det har ju varit kanon skönt men tyvärr har det ju inte blivit mycket pysslande under dom här månaderna.

Jag har i alla fall lyckats få ihop ett minialbum, Lena brukar göra så fina album så jag bestämde mig för att prova.

Det var enkelt och gick på en kväll att få ihop, till och med för mig som inte brukar få dit några foton. =)
Man delade helt enkelt ett cardstock på mitten och limmade ihop dom så man fick lite kraftigare sidor. Sen kan man ju göra pärmen av kartong eller liknande om man vill ha en stadigare pärm. Jag gjorde inte det utan körde på med likadana blad i hela albumet.

Mitt album handlar om Lyksele med djurpark och andra trevligheter.



Jag har satt ihop albumet med två ringar som jag efter fotograferingen knytit en massa band i.
Ett alternativ är ju att använda klubbens BIA och fästa ihop sidorna med.

Det var allt från mej för den här gången!

Tjingeling!//Sussi


KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback