Månadstävling - Augusti

Många dagar in i augusti kan det väl vara läge att presentera en ny månadstävling?!

Denna månad vill jag att vi ska scrappa ett eller flera av SOMMARENS FAVORITFOTO.
Ni kanske har som jag flera stycken, men då får vi kära medlemmar välja ut något/några*ler*.
Det som blir ett måste denna månad är att det MÅSTE vara minst två olika fonter/typsnitt på Er layout.

Visst är det glasklart? Nu är det bara att köra igång och scrappa.

Jag måste tillägga att jag blev otroligt glad när jag såg hur många bidrag som kommit in till sommarenstävlingen. Vi har så otroligt duktiga och många medlemmar i Pysslarna. TACK till Er alla som skickade in och också TACK till alla er som röstade, som också var många. Det är jättekul!

Vi får inte glömma bort att det är vi medlemmar som "gör" klubben Pysslarna, och att vi ska ha roligt!
Så som jag sagt, kära medlemmar ... SCRAPPA och så skickar Ni in Ert bidrag till tävlingen.
Jag önskar Ert bidrag senast onsdag 31/8.

Hej och kram från mig,
Eivor/Ejja


KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback