Månadstävlingen i April

Ja, tyävrr har startskottet för månadstävlingen dröjt, men hoppas att Ni är extra sugen på att scrappa och skicka in bidrag nu.

Våren är väl här? Visst är det underbart?!!
Snön smälter, solen skiner och temperaturen är härligt många gånger över 0-sträcket*ler*. Dagarna är ljusa längre och tunnare kläder tas på. Underbart!!
Men nu tyvärr med risk för att förstöra tidigare rader så måste jag lägga in ett MEN, för trots allt det härliga med värme och ljus, så måste jag erkänna att jag tycker att denna tid är otroligt smutsig
Jag tycker det är ganska blött, sandigt, dammit och snön är otroligt smutsig.

Nu gissar jag att Ni säkert undrar vad har allt jag skrivit ovan med månadstävlingen att göra...??!
Jo, det är nämligen så att jag tänkte att jag ska utmana Er denna månad med att inspireras av ordet SMUTS/SMUTSIGT.
Ni kan t.ex. skapa i för Er "smutsiga" färger, eller använda order "smuts/smutsigt" i Er titel... helt enkelt inspireras av order och tolka det på Ert sätt.
Använd Er fantasi och jag ser förstås fram emot Era alster.
Jag önskar att Ni skriver en liten kort förklaring hur /vad Ni har tänkt när Ni scrappade.

Jag önskar Ert alster senast 30 april och Ni mailar in det till [email protected]. Funderar Ni över ngt så är det bara att maila och fråga.

Tack för mig och nu börjar jag vänta på Era bidrag kära Pysslare.

Hej från mig,
Ejja

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback