Inspiration till varandra

Idag vill vi inspirera med alster av blandade slag. Alster som vi är nöjda med, alster som har vår favorit dekoration på osv...

Först visar vi en fantastisk väska som Erika har gjort.
Erika säger själv att hon är väldigt stolt över denna väska och att det skar lite i hjärtat när hon gav bort den...förstår henne och lycklig är den som fick den gissar jag*ler*

Färgerna är ju bara sååå söta och fina!




Fjärilar och blommor är aldrig fel, VACKERT!

Sedan tänkte vi visa ett alster som jag(Ejja) gjort nyligen.

Jag tog fram knappar och brads, som inte används på ett tag och det kändes bra att använda ngt "gammalt".
Jag kan ibland glömma bort saker som ligger i lådorna.
Så vänner, fram med allt det undangömda/undanstoppade*ler*

Hoppas att Ni "vågar" visa det Ni skapar och vågar säga att jag är nöjd och stolt över det jag scrappat.
Skicka gärna in alster till [email protected] så visar vi det här i bloggen som just "inspiration till varandra"

Jag vill också passa på att säga TACK! till Veronika som i forumet visar sina fantastiskt fina alster av olika slag! Det är jättekul att du delar med dig och ger oss andra inspiration.

Önskar Er trevliga dagar!

/Eivor

KOMMENTARER:

Postat av: Velona

Tack!! Känner mig inte som ett ondskefullt virus längre ;-)

2010-05-18 @ 23:50:34
Postat av: Blommig

Fina alster tjejer! Jag fick väskan och blev super glad för den!=)

2010-05-19 @ 06:21:25
Postat av: Päivi

Wow! Vad snygg väska Erika!!! Och Ejja, vilken härlig LO!!! Båda verkligen inspirerande. Det börjar klia i mina fingrar i alla fall :o)

2010-05-20 @ 10:04:48
http://paivja.blogspot.com
Postat av: Velona

Ja nu alldeles, alldeles strax ska jag ta tag i min senaste lo som bara ligger där på skrivbordet och blir dammig.......... Sedan tror jag minsann att jag ska scraplifta din lo Ejja!!!

2010-05-20 @ 21:49:13

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback