Inspiration till varandra

Vi har nu gått in i juni och då är det sommar tycker jag i alla fall *ler*.  Vädret hoppas jag kommer att vara superbra i typ tre månader, med ett par dagar av regn så att man t.ex. får lite scrapptid.

Tänkte att vi ska ta en liten sommarpaus med vår "Inspiraton till varandra-dag" och återkomma längre fram i augusti med ny inspitarrtion. Kanske finns det några sommarbilder som ska scrappas då?
Självklart är Ni hjärtligt välkomna att skicka in alster som Ni scrappar under sommaren och vill dela med Er av, maila då till [email protected].

Vi avslutar vår Inspiration till varandra med härliga alster från Inger Hjelm.   

Inger skriver -Tänkte jag skulle dela med mig av något som jag är jättenöjd och stolt över.

Ett kort och en ask, mycket vackra och fina alster.




Tack Inger för att du delat med dig av underbart vackra alster.

Trevlig vecka!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


KOMMENTARER:

Postat av: Päivi

Otroligt vackra!!!

2010-06-01 @ 16:45:50
http://paivja.blogspot.com
Postat av: Velona

Vilken sommar-feeling :-)Jättefint!

2010-06-01 @ 20:35:00
Postat av: Lilla pyssel Ingerl

Å vad ni är gulliga:) Stort Tack för alla fina ord och en riktig trevlig sommar till er alla:) Kramar från lilla pyssel Inger:)

2010-06-02 @ 09:48:22
http://scrappingmedinger.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback