Inspiration till varandra

Denna tisdag tänkte jag att Ni ska få förslag på ett ord som Ni kan inspireras av, ordet är VATTEN. Inspireras av ordet, färgen som Ni förknippar med vatten, kanske Er känsla för ordet, hur det ser ut för Er eller ngt helt annat.

Jag hoppas att jag fått tankar och idéer att snurra och kanske får Ni till ett kort, en LO eller något altrat...
Om Ni skapar ngt så får Ni gärna skicka in det till oss på [email protected] så visar vi upp Ert alster.
Jag tackar på förhand.

Jag har själv skapat en en LO där jag använde mig av ordet VATTEN rakt av...


Önskar Er alla en trevlig kväll!

/Eivor


KOMMENTARER:

Postat av: Päivi

Vilket härligt LO! Underbar färgkombination! Har faktiskt just igår själv också lagt upp ett LO (lo:n är inte riktigt min grej) på min blogg som har titeln "Smoke On The Water" :o) Så det var lite roligt när jag kom in här idag att se ett tema på Vatten :o)

2010-04-21 @ 13:22:28
http://paivja.blogspot.com

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback