Månadsutmaning i November

Tyvärr så kan jag meddela att bidragen till månadsutmaingen i oktober har lyst med sin frånvaro. Jag hoppas att det inte är scrappsvacka vi hamnat i allihopa utan mer en tidsbrist :-)
Jag vet att det är många i klubben som trickar med swappar av olika slag och det är ju roligt, det får mig att tro att det är tidsbristen som dominerar. Jag har bestlutat att vi förlänger tiden för oktoberutmaningen lite och kör den november ut till 30/11.

Liten "påminnelse" om vad månadsutmaningen är...

Utmaningen består i att lifta LOen "en lugn stund" som Mette gjort, hoppas Ni gillar den och får lust att scrappa och vara med.


Mette har skapat denna LO som DT-uppdrag för Magdas.

Önskar att Ni när Ni skickar in Era bidrag uppger vad Ni "plockat" från LO. Maila in Ert bidrag till [email protected] senast 31/11.

Trevlig dag!


/Eivor


KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback