Inspiration till varandra #8

Idag blir det ingen skiss som inspiration utan jag tänker att vi använder oss av ett ORD.
Ordet jag tänkte att vi ska använda ordet FAVORIT/FAVORITER.

Varför inte scrappa om ditt favorit godis, din favorit färg, favorit plats eller favorit klädesplagg?!
Jag har skapat en LO som inspiration och jag har drömt mig tillbaka till sommaren och scrappade om mina älskade sommarskor.



Skicka gärna in Ert alster till oss [email protected] , så lägger vi upp dem här allt eftersom som inspiration. Våga dela med Er av Era fina alster jag vet finns hemma hos Er alla.


Önskar Er alla en trevlig dag!


/Ejja



KOMMENTARER:

Postat av: Maria i Råneå

Jätteläckert Ejja!

Kul inspirationsord.



Kram

/Maria

2009-11-11 @ 20:27:01

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback