Inspiration till varandra

Alla vet vi att det är semester tider och detta innebär för vår blogg, som Ni säkert sett, att uppdateringen inte blir lika ofta som jag planerat.
Har funderat och jag känner att det är lika bra att meddela att vi tar en liten paus på ett par veckor med "inspiration till varandra" och så tar vi nya tag en bit in i augusti.

Det jag vill passa på att påminna Er om är att vi har ju klubbens 
Sommarutmaning som Ni kan dyka ner i och så kan Ni alltid scrappa efter de inspirationer vi tidigare lagt ut. Som sagt de finns ju som inspiration...
Jag hoppas att Ni skickar in det Ni pysslar med till [email protected]. Det är alltid lika roligt att kunna visa vad Ni pysslar med.

Önskar Er trevliga dagar!

/Styrelsen
genom Eivor


KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback