Forumet!

Vi har i styrelsen beslutat att lägga omröstningen av månadsutmaningarna på forumet. När månaden är slut startar vi en tråd där alla bidragen ligger och varje bidrag får ett nummer. Ni skickar sedan ett PM (privat meddelande) med rösterna till den som har startat tråden.

För att öka aktiviteten på forumet så har vi beslutat att utlysa en utmaning. Skriv minst 20 inlägg innan sista februari och du är med i en utlottning av ett fint pris!
Vinnaren presenteras på forumet.

Vi vill även att ni presenterar er antingen på forumet eller via ett PM till någon i styrelsen så vi vet vem som gömmer sig bakom de olika aliasen (OBS!!! Gäller de som ALDRIG skrivit något på forumet)

Vad gäller mässan så är planeringen i full gång. Vi uppdaterar Mässinlägget med jämna mellanrum så glöm inte titta på det då och då.

Hör gärna av er om ni har några frågor eller synpunkter

KOMMENTARER:

Postat av: Karin

jag håller på att bli tokig.... finns det hjälp att få?.... Jag har ju sett flera i klubben som har så fina omonterade stämplar.... hänglar, eller magnolia eller vad det är.... hur får jag tag i dem??? Jag har surfat hit och dit och kommit till en massa tjorviga sidor, men inte hittat en enda vettig webshop som säljer dom....

2008-01-27 @ 16:53:49
Postat av: Blommig

Hänglar köper man via: http://www.hanglar.com/

Magnoliastämplarna kan man köpa lite varstans. T.ex. www.magnolia.nu.

Scraphuset eller storyhouse vet jag har ganska många. Hoppas du fick hjälp nu!

2008-01-27 @ 21:27:53
http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Karin

Tack så mycket för hjälpen...., men jag tror att det är nå´t galet med hanglar.com, det finns ingenstans att handla där... men jag beställer från nå´n av butikerna du rekomenderade

2008-01-28 @ 13:24:48

Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback