Scrapbookevent i Skellefteå 2009

Hej!

Karin Bjuhr Mattsson här, (utflyttad medlem i Pysslarna). Numera bor jag i Skellefteå och har fått se mig omkring efter nya likasinnade....och det fanns!!
Vi är ett stort gäng som träffas här i stan och håller på att planera upp ett scrapbooking event dit alla pysselsugna är inbjudna.

Nu är vår hemsida för scrapeventet lanserad! Välkomna in och se hur det växer, ni är också välkomna med en anmälan förståss! Anmälningarna har redan börjat strömma in så jag vågar lova en fylld och lärorik helg! Hör av er som ni saknar något på hemsidan eller vill komplettera något. Jag bifogar vår banner som ni gärna får använda på era hemsidor och bloggar.


GOD JUL så länge!



http://www.scrapeventet.se/


KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback