Utmaning!

Ja, nu kommer Pysslarnas första utmaning, endast för våra medlemmar! Något som jag tror de flesta scrappare kan hålla med om är att vi gör alldeles för lite Lo´s om oss själva. Jag är jättedålig på det och allt jag åstadkommit hittils är några st från när jag var liten. Vet att Annelie och Linnea har varit mkt duktigare på det området än jag.
Så därför lyder denna månads utmaning så här:

Vi vill se en "Jag är bra" lo om dig själv där du räknar upp minst 5 bra sidor hos dig själv.
*Minst 3 mönstrade papper
*Minst 2 cardstock
*Metalldekorationer
*Band/garn
*Chipboard

Fota eller scanna in ditt bidrag och maila det till oss på [email protected] senast 31 maj.
Vinnaren får sin Lo publicerad här på bloggen samt en gåva.
Lycka till!!

KOMMENTARER:


Lämna din kommentar här:

Ditt namn/alias:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (visas ej)


Adress tíll din blogg/hemsida:


Kommentar:

Trackback